0773-730-527
Ady Endre/34 (Centru)
L-V: 10-18; S:10-13
0773-730-556
Transilvaniei/8 (Rogerius)
L-V: 11-19; S:10-13
0770-442-574
Nufarului/30
(Lotus Center)

L-D: 10-22
0
COSUL MEU
Cosul este gol
La orice achizitie de minim 300 RON,
transportul este GRATUIT!
Comenzi online: 0771-464-304 L-V: 10-18
DESPRE NOI REDUCERI SERVICII OUTLET SFATURI ARTICOLE MARCI CONTACT
0
Cosul este gol
PRODUSELE Biciclete Piese Intretinere Accesorii Echipamente Fitness Nutritie Articole iarna Articole inot Multisport Articole pentru copii Outdoor Skate Suporti masina Produse second

Comportamentul clientului

Clientul este rege, se zice. Totusi, ca sa existe o armonie intre client si magazine (angajati) ar fi bine, sa stie clientul in ce fel de magazine a intrat. E bine sa stie ce fel de servicii poate obtine de la acel magazin si in cat timp. Sunt anumite operatiuni pe care mecanicul, consultantul sau vanzatorul nu le pot efectua in momentul cererii. Despre asta veti fi instiintat tot timpul. Sa nu uitati ca si angajatul este om. Daca doriti o fluidizare a operatiunilor va sfatuim sa sunati la unul dintre magazinele noastre si a faceti o programare pentru bicicleta dumneavoastra. In acest mod puteti sa adresati intrebari angajatului legat de aglomeratia lucrarilor din service sau despre anumite produse de care aveti nevoie. Astfel, evitati sa pierdeti timp cu drumul la magazin si eventuala asteptare sa fiti serviti.

Sa nu uitati ca problema dumneavoastra este prioritatea noastra.

Your bike, our job!

Echipa Freestyle Sport

Inapoi la sfaturi